• Tko dostavlja?
    Dostavljamo u suradnji s dostavnom službom ili GLS (ugovorni partner).
    GLS prate načela transparentnosti i pažljivog postupanja s osobnim podacima u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (engl. General Data Protection Regulation – GDPR) i Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka. Više o GLS  obradi osobnih podataka primatelja pročitajte na https://gls-group.eu/HR/hr/zastita-osobnih
  • Rok dostave
    Proizvodi naručeni u internetskoj trgovini Alpas Hrvatska dostavljamo u expresnom roku do 2 radna dana . Ako proizvode imamo na zalihi u skladištu, isporučuju se već isti ili sljedeći i dan. Općenito, internetska trgovina Alpas Hrvatska omogućuje dostavu najkasnije u roku od 3 do 5 radnih dana od dana primitka narudžbe. Dostava za ostale države Eu dostava traje do 8 radnih dana.
    Dostava na otoke može trajati i do 8 dana. Tijekom praznika i vikendom rok dostave produžuje se za broj neradnih dana.
  •  Način dostave
    Iz internetske trgovine Alpas Hrvatska možete primiti više proizvoda u jednom paketu.
  • Besplatna dostava
    Besplatnu dostavu ostvarujete iznad iznosa 250,00 EUR za dostavu u Republici Hrvatskoj.
  • Preuzimanje narudžbe
    Pošiljku na odabranoj adresi možete preuzeti osobno ili je u vaše ime može preuzeti opunomoćenik, zakonski zastupnik ili skrbnik. Ako u vrijeme dostave niste na navedenoj adresi, ili GLS će vam poslati poruku s uputama o tome gdje možete preuzeti paket ili kome se možete obratiti da bismo vam ponovno dostavili paket.
  • Dostava na području cijele Hrvatske
    Naši partneri pakete dostavljaju na adresu navedenu pri slanju narudžbe. To znači da pri svakom naručivanju možete odabrati odgovarajuće mjesto dostave.
    Budući da dostavna služba proizvode dostavlja tijekom radnog vremena, možete se odlučiti i za dostavu na bilo koje drugo ime ili adresu – primjerice, na radno mjesto. Ako je odabrana dostava na službenu adresu, dostavljač će paket isporučiti ovlaštenoj osobi za preuzimanje pošiljki u poduzeću.
    Ako u trenutku dostave niste na predviđenome mjestu (poduzeće, ured, bolnica, studentski ili učenički dom itd.), dostavljač će ostaviti poruku s uputama za daljnje postupanje. Obično je dovoljno posjetiti najbliže mjesto preuzimanja, a možete ih i nazvati kako bi vam pošiljku ponovno besplatno dostavili.
  • Postupanje s oštećenim pošiljkama (odštete)
    Ako nakon što vam GLS dostavi paket utvrdite da su proizvod ili fizička pošiljka oštećeni, da u pošiljci nešto nedostaje ili da su na pošiljci vidljivi znakovi otvaranja, možete pokrenuti postupak traženja odštete. Štetu je potrebno prijaviti u roku od 7 kalendarskih dana od datuma primitka paketa na elektroničku poštu [email protected]  Za prijavu štete trebat će nam i fotografije paketa, ambalaže (unutarnje i vanjske), oštećenog proizvoda i naljepnice  GLS-a te opis oštećenja.

 

TREBATE DODATNU POMOĆ?

Kontaktirajte nas na mail [email protected]

Back to Top

Search For Products

Product has been added to your cart